fredag 25 juni 2010

كميته بين المللى عليه اعدام: علي مهين ترابي از اعدام نجات يافت٬ زنده باد جنبش عليه اعدام

Bookmark and Share
فرستادن  به ایمیل چاپ
alimahintorabi

طبق خبري که از طرف وکيل علي مهين ترابي انتشار يافت٬ علي تبرئه شد و از اعدام نجات يافت. اين خبر بسيار مهمي است و بايد به عنوان يک موفقيت در مبارزه عليه اعدام کودکان از آن نام برد.

علي ۱۶ ساله بود که به اتهام قتل دستگير شد و در زندان ۱۸ ساله شد و از اينکه ممکن بود هر لحظه اعدام شود٬ ترس داشت. علي اکنون ۲۴ سال دارد و بهترين روزها و سالهاي زندگيش را در سلولهاي مرگ حکومت فاشيست اسلامي سپري کرده است. کميته بين المللي عليه اعدام بارها در مورد علي مهين ترابي ٬ به اقدامات جهاني دست زده و با برگزاري ميتينگ و تظاهرات و يا ملاقات با نمايندگان دولتها و اتحاديه اروپا به حکم اعدام علي مهين ترابي اعتراض کرده بود.

با آزادي و يا لغو حکم اعدام هر نوجواني در ايران٬ بايد يکبار ديگر نگاهها بسوي اين سبعيت غير قابل تصور حکومت اسلامي جلب شود. نگه داري کودکان در سلول مرگ تا ۱۸ ساله شدن آنها و سپس اعدام آنها٬ اين يک فاجعه انساني بزرگ است که در ايران اتفاق مي افتد. تا کنون دهها کودک و نوجوان قرباني اين رفتار واين وحشيگري حکومت اسلامي شده اند.

در مورد اعدام کودکان و نوجوانان در ايران بايد بسيار بيشتر از اينها نوشت و بايد عمق جنايت پيشگي و سبعيت اين نحوه برخورد با جوانان در زندانهاي حکومت اسلامي را بيش از اينها افشا کرد..

امروز که يک جنبش انقلابي عظيم عليه حکومت اسلامي در جريان است. امروز که مردم يکپارچه به پا خاسته و خواهان ملغي شدن قوانين اسلامي و از جمله قانون وحشيانه قصاص و اعدام و شکنجه و سنگسار هستند٬ بايد در مورد ابعاد تاثيرات اين رفتار و همچنين در مورد دهها کودک ديگري که در سياهچالهاي حکومت اسلامي در انتظار مرگ هستند٬ نوشت و حرف زد و به يک جنبش اعتراضي گسترده تر براي نجات جان اين کودکان و نوجوانان دامن زد.

کميته بين المللي عليه اعدام ٬ به مادر و پدر و خانواده علي مهين ترابي ٬ صميمانه تبريک ميگويد و خود را در شادي آنها براي نجات جان علي از مرگ سهيم ميداند. اين کابوس بزرگ به پايان رسيد و ما اميدواريم علي بزودي آزاد شود و به آغوش خانواده اش بازگردد.

ننگ و نفرت بر حکومت ضد انساني اسلامي

مرگ بر حکومت اعدام

کميته بين المللي عليه اعدام

۲۵ ژوئن ۲۰۱۰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar