torsdag 5 augusti 2010

نامه سرگشاده مينا احدي به سران دولتها :دنیای قرن بیست و یکم نمیتواند و نباید حکومت سنگسار را تحمل کند

نامه سرگشاده مینا احدی به سران دولتها: رژیم سنگسار را به رسمیت نشناسید!

فرستادن به ایمیلچاپ
mina-ahadi11

خانمها و آقایان محترم!

مبارزه جهانی برای نجات جان سکینه محمدی آشتیانی از سنگسار که در یک ماه اخیر توجه جهان را بخود جلب کرده است تنها یک نمونه از جنایات رژیم جمهوری اسلامی را در برابر چشمان مردم دنیا قرار داد. رژیم اسلامی علیرغم اعتراضات جهانی همچنان قصد دارد سکینه را اعدام کند و این یک اقدام کاملا سیاسی برای مرعوب کردن مردم ایران و بی اعتنائی به فشارهای جهانی است.

جمهوری اسلامی رژیمی است که تا کنون بر اساس آماری که ما داريم٬ حداقل ١٠٩ نفر را سنگسار کرده است و هم اکنون ٢٥ نفر محکوم به سنگسار در زندانهای این حکومت قرون وسطائی به سر میبرند. اعدام هزاران نفر در سی و يکسال اخير٬ اعدام کودکان و نوجوانان و دست و پا بريدن و چشم در آوردن در پرونده اين حکومت ثبت شده است. جمهوری اسلامی رکورددار بیشترین اعدام (به نسبت جمعیت) در دنیا است و در حال حاضر تنها رژیمی در جهان است که کودکان و نوجوانان را اعدام میکند. این حکومت نماینده مردم ایران نیست قاتل آنان است و سران آن باید بجرم جنایت علیه بشریت به دادگاههای بین المللی سپرده شوند.

در این میان انتظار مردم ایران و همه مردم متمدن دنیا از شما اینست که برای نجات جان سکینه و برای لغو توحش قرون وسطائی سنگسار در ایران جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهید. هفته قبل آقای دسیلوا لولا رئیس جمهور برزیل اعلام کرد که حاضر است سکینه و خانواده اش را بعنوان پناهنده بپذیرد. این یک قدم مثبت در جهت نجات جان سکینه است که امیدوارم با اقدامات مشابهی از جانب دولتهای دیگر دنبال شود.

خانمها و آقایان محترم!

دنیای قرن بیست و یکم نمیتواند و نباید حکومت سنگسار را تحمل کند. من از جانب مردم ایران از شما میخواهم که رژیم جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسید. راه واقعی، ممکن و متمدنانه خلاصی جهان از شر جمهوری اسلامی سرنگونی این رژیم قرون وسطائی به قدرت مبارزه مردم ایران است و انتظار مردم ایران از شما سران دولتها اینست که با برسمیت نشناختن و بایکوت سیاسی رژیم اسلامی به مبارزه برحق و آزادیخواهانه شان یاری برسانید. رژیم سنگسار و شکنجه و شلاق و نقص عضو و اعدام شایسته برسمیت شناخته شدن از جانب هیچ دولت و مرجع بین المللی نیست.

با تشکر مینا احدی

سخنگوی کمیته بین المللی علیه اعدام و سنگسار

٥ اوت ٢٠١٠

International Committee against Stoning (ICAS)

International Committee against Execution (ICAE)

Email: minaahadi@aol.com

Tel: 0049 (0) 1775692413

http://notonemoreexecution.org

http://stopstonningnow.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar