onsdag 25 augusti 2010

تصمیم درمورد پرونده سکینه باز هم به تعویق افتادامروز مقامات دادستانی جمهوری اسلامی در ملاقات با آقای هوتن کیان وکیل سکینه محمدی آشتیانى

اطلاعیه شماره ٥١



تصمیم درمورد پرونده سکینه باز هم به تعویق افتاد



امروز مقامات دادستانی جمهوری اسلامی در ملاقات با آقای هوتن کیان وکیل سکینه محمدی آشتیانی، بار دیگر اطلاع دادند که هنوز درمورد سکینه تصمیم اتخاذ نشده و تصمیم به هفته آینده موکول شده است. قبلا هم به اطلاع رسانده ایم که جمهوری اسلامی زیر فشار گسترده و رو به رشد جهانی مدام تصمیم درمورد این پرونده را به عقب می اندازد تا برای خود وقت بخرد.



حکومت اسلامی همراه با تبلیغات کثیف و دروغینی که در رسانه های جمهوری اسلامی علیه سکینه جریان دارد، فشار غیر قابل توصیفی به سکینه و فرزندانش سجاد و سعیده وارد کرده است. طبق خبری که ما دریافت کرده ایم، جمهوری اسلامی همچنین مشغول پرونده سازی علیه آقای هوتن کیان وکیل پرونده سکینه است.



جزئیات خبر مربوط به آخرین تحولات درمورد پرونده سکینه، در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه ٢٦ اوت در واشینگتن، توسط مینا احدی به اطلاع عموم خواهد رسید.





کمیته بین المللی علیه سنگسار

کمیته بین المللی علیه اعدام



٢٥ اوت ٢٠١٠





کنفرانس مطبوعاتی در روز ٢٦ اوت ٢٠١٠ در واشنگتن دی سی

در مورد پرونده سکینه محمدی اشتیانی و کمپین جهانی برای آزادی او





روز پنجشنبه ٢٦ اوت مینا احدی سخنگوی کمیته های بین المللی علیه سنگسار و اعدام و ماریا روهالی هماهنگ کننده میشن فری ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر واشنگتن دی سی آمریکا آخرین اطلاعات و تحولات در مورد پرونده سکینه محمدی آشتیانی و دیگر محکومین به سنگسار در ایران را به اطلاع خواهند رساند.



در این کنفرانس آخرین تحولات مربوط به حرکت "صد شهر جهان علیه سنگسار"، متن بیانیه سراسری این آکسیون جهانی و همچنین اقدامات بعدی جهت ارائه اسناد کمپین جهانی نجات سکینه به سازمان ملل در نیویورک و طرح خواست ممانعت از ورود احمدی نژاد به مجمع عمومی امسال به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.



شرکت در کنفرانس برای عموم آزاد است.



زمان: ساعت ١٠ صبح پنجشنبه ٢٦ اوت

محل: Riggs Alumni Center at the University of Maryland



برای اطلاعات بیشتر میوانید با تلفن و آدرس زیر تماس بگیرید:

Maria Rohaly

Tel: 240-595-2633

Email: maria.rohaly@gmail.com





میشن فری ایران www.missionfreeiran.org

کمیته بین المللی علیه سنگسار www.stopstonningnow.com

کمیته بین المللی علیه اعدام www.notonemoreexecution.org



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar