fredag 10 december 2010

شو تلویزیونی جمهوری اسلامی علیه سکینه و سجاد را محکوم کنید!

اطلاعیه شماره ١٠٩

شو تلویزیونی جمهوری اسلامی علیه سکینه و سجاد را محکوم کنید!

سکینه، سجاد، هوتن و دو خبرنگار آلمانی باید فورا و بی قید و شرط آزاد شوند!

جمهوری اسلامی اعلام کرده است که امروز جمعه ١٠ دسامبر روز جهانی حقوق بشر، مجددا در کانال تلویزیونی انگلیسی زبان خود، پرس تی وی، مصاحبه هائی با سکینه و سجاد پخش خواهد کرد. پرس تی وی میخواهد به اصطلاح اقرارهای سکینه و سجاد را که زیر شکنجه های دستگاه قضائی جمهوری اسلامی صورت گرفته است پخش کند و در نقش بازجو به موج اعتراض میلیونی مردم علیه جمهوری اسلامی به زعم خود پاسخ بدهد.

پخش غیر واقعی خبر آزادی سکینه و سجاد در روز ٩ دسامبر، به سرعت در سراسر جهان منعکس شد و با موجی از ابراز همبستگی و شعف بین المللی مواجه گردید. این نشان میدهد که مردم دنیا، همان مردمی که اعتراض کردند، به خیابان رفتند و شعار دادند، میلیونها نفری که برای آزادی سکینه علیه حکومت سنگسار و جنایت اسلامی تلاش کردند، برای آزادی سکینه و فرزند و وکیلش و برای آزادی دو خبرنگار آلمانی ثانیه شماری میکنند.

جمهوری اسلامی با شکنجه اسرای خود و کشاندن آنها به شوهای نخ نمای تلویزیونی، به زعم خود میخواهد بار جنایات خود را سبک تر کند و فشار علیه خود را کاهش دهد، اما چنان چهره جنایتکار این حکومت و کل سیستم قضائی اش برای مردم ایران و جهان افشا شده است که هر حرکت و تقلای حکومت و رسانه هایش، به افشای بیشتر خود آنها منجر میشود. شوهای تلویزیونی جمهوری اسلامی که در طول حاکمیت جمهوری اسلامی، بارها و بارها علیه زندانیان سیاسی صورت گرفته و امروز قرار است علیه سکینه و سجاد انجام شود، باید قاطعانه از سوی مردم جهان و همه سازمان ها و نهادهای مدافع حقوق انسان محکوم شود.

کمیته های بین المللی علیه اعدام و سنگسار برای آزادی سکینه، سجاد، هوتن و خبرنگاران آلمانی و برای تحقق این خواست و احساسات شریف و انسانی مردم دنیا، کمپین خود را با تمام قوا ادامه میدهد و از همه مردم دنیا دعوت میکند که همچنان ما را در این امر یاری رسانند. مجازات های ضدانسانی سنگسار و اعدام باید لغو شود و حکومتی که بر پایه این جنایات شکل گرفته و سر کار مانده است باید سرنگون شود. این خواست مردم ایران و صدها میلیون نفر از مردم انساندوست جهان است.

کمیته بین المللی علیه اعدام

کمیته بین المللی علیه سنگسار

١٠ دسامبر ٢٠١٠

International Committee Against Stoning (http://stopstonningnow.com)

International Committee Against Execution (http://notonemoreexecution.org)

Spokesperson: Mina Ahadi minaahadi@aol.com 0049-177-569-2413

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar