tisdag 9 mars 2010

به رئیس پارلمان اروپا و شورای حقوق بشر سازمان ملل به همه سازمانهای مخالف اعدام در سراسر جهان حکومت اسلامی قصد ، کشتن دو نفردر اهواز را در ملا عام دا

حکومت اسلامی قصد ، کشتن دو نفر در اهواز را در ملا عام دارد.

فرستادن به ایمیلچاپ

به رئیس پارلمان اروپا و شورای حقوق بشر سازمان ملل

به همه سازمانهای مخالف اعدام در سراسر جهان

حکومت اسلامی قصد ، کشتن دو نفردر اهواز را در ملا عام دارد.

به این شناعت و وقاحت حکومت اسلامی فورا اعتراض کنید!

edam4

امروز در سطح شهر اهواز و در رسانه های حکومت اسلامی، از مردم دعوت شده است، برای مشاهده مراسم اجرای حکم اعدام و به قتل رساندن دو نفر در ساعت و روز معینی در محل معینی تجمع کرده و این صحنه شنیع آدمکشی را مشاهده کنند.

کمیته بین المللی علیه اعدام با اعلام خشم و انزجار عمیق خود از این وقاحت و بیشرمی حکومت اسلامی، و با اعلام یک کمپین اضطراری برای جلوگیری از این جنایت بیشرمانه حکومت اسلامی، از همه شما میخواهد که فورا و بطور عاجل به این انسان کشی جمهوری اسلامی اعتراض کنید.

روزنامه فرهنگ جنوب با دادن یک فراخوان رسمی و علنی از همگان دعوت میکند، در تقویم های خود یادداشت کنند، ساعت چهار بعد از ظهر برای مشاهده یک مراسم شنیع قتل در خیابان رمضان اهواز حاضر باشند. این نهایت بیشرمی و وقاحت و نهایت انسان ستیزی حکومت اسلامی است. این حکومت با قتل و جنایت زنده است و اکنون میخواهد با این برنامه ها در بین مردم فضای وحشت ایجاد کند. هدف فقط ترساندن مردم است و باید این مراسم را بر سر این جانیان خراب کرد.

در روزنامه چنین آمده است:

اجراي حکم اعدام قاچاقچي مواد مخدر

زمان: چهارشنبه 19/12/88 ساعت 4 بعد از ظهر

مکان: کوي رمضان اهواز

اجراي حکم اعدام سارق مسلح

زمان: شنبه 22/12/88 ساعت 4 بعد از ظهر

مکان: چهارراه نادري اهواز

کمیته بین المللی علیه اعدام از نهادهای مخالف اعدام میخواهد که فورا به این برنامه ریزی برای جنایت اعتراض کنند. ما از رئیس پارلمان اروپا و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد میخواهم به این رفتار شنیع حکومت اسلامی اعتراض کنند. کمیته بین المللی علیه اعدام در عین حال از همه مردم اهواز دعوت میکند که با اعتراض متحدانه خود به این بیشرمی و وقاحت جانیان پاسخ درخور بدهند. ما از ایرانیان در همه جای دنیا دعوت میکنیم که به این عمل وحشیانه حکومت اسلامی اعتراض کنند.

ننگ و نفرت بر جنایتکاران اسلامی

سرنگون باد حکومت اعدام

کمیته بین المللی علیه اعدام

۹ مارس ۲۰۱۰


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar