måndag 22 mars 2010

مراسم نوروزي جمهوري اسلامي در فرانکفورت آلمان برسرشان خراب شد! حاضرين در مراسم از در پشتي سالن محل مراسم در حال فرار کردن هستند!

چند نفر از مقامات کنسولگري جمهوري اسلامي در فرانکفورت توسط تظاهرکنندگان خشمگين گوشمالي داده شدند!

دوشنبه ۲۲ ماه مارس٬ جمهوري اسلامي ايران در شهر فرانکفورت٬ مخفيانه مراسم نوروزي برپا کرد و به محض پخش خبر٬ مخالفين جمهوري اسلامي ايران در مقابل اين محل٬ تجمع کرده و به اين مراسم جنايتکاران اسلامي اعتراض کردند.

صداي شعار دادن و اعتراض ايرانيان حاضر در محل توجه ها را بخود جلب کرده است. شهناز مرتب در اين تجمع اعتراضي بارها سخنراني کرده و اعلام کرد که حکومتي که در ايران جوانان را به قتل رسانده و به مخالفين رحم نميکند و تجاوز و اعدام و شکنجه در زندانهايش تا همين امروز جان تعداد زيادي را گرفته است٬ امروز در اينجا اجازه نميدهيم مراسم بگيرد. مردم ايران حکومت اسلامي نميخواهند و ما جشن قاتلين را بر سرشان خراب ميکنيم.

حدود ساعت ۹ شب٬ وقتي تعدادي از مقامات کنسولگري رژيم٬ از مراسم بيرون آمدند٬ با حمله مردم خشمگين روبرو شده و گوشمالي داده شدند.

از ساعت نه و نيم به بعد٬ به تدريج ٬ در معيت پليس آلمان٬ افراد حاضر در جشن٬شروع به ترک مراسم کردند. با شدت گرفتن اعتراضات و اوج گرفتن شعارهاي اعتراضي تظاهرکنندگان٬ ديگر کسي جرات خروج از مراسم را نداشت و از در پشتي سالن حاضرين شروع به فرار کردند. پليس آنها را محافظت ميکند که مورد حمله معترضين قرار نگيرند. مردم شعار ميدهند٬ " امسال سال آخره" مرگ بر حکومت سنگسار٬ مرگ بر حکومت ضد زن و ..

در شهر فرانکفورت آلمان مخالفين رژيم اسلامي مراسم نوروزي سفارتيها را بر سرشان خراب کردند. تا هم اکنون که ساعت ۱۰ شب به وقت آلمان است تجمع مخالفين ادامه دارد و سفارتيها و حاضرين در اين مراسم در حال فرار هستند. اخبار وقايع بعدي را در اطلاعيه هاي ديگر به اطلاع خواهيم رساند.

تشکيلات خارج کشور حزب کمونيست کارگري ايران- کميته فرانکفورت

۲۲ مارس ۲۰۱۰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar