fredag 29 januari 2010

فراخوان به همه مردم ، دنیا را بر سر اعدام کنندگان آرش رحمانی و محمدرضا زمانی خراب کنید!

همه جا اعتراض، همه جا نه به اعدام

آرش رحمانی و محمد رضا زمانی ، به دست جلادان حکومت اسلامی به قتل رسیدند. اعدام وحشیانه و ضد انسانی است و هر اعدامی توسط جنایتکاران حاکم بر ایران، زخم عمیقی بر دلهای همه ما بجا میگذارد. اعدام آرش و محمدرضا ، موجی از غم و درد و در عین حال موجی از نفرت و اعتراض را بر دلهایمان بجا گذاشت. پاسخ این اعدامها را حکومت جبون و در هم ریخته اسلامی دریافت خواهد کرد.

پیام این اعدام واضح بود. میخواهند بگویند، میکشند تا بمانند. میخواهند اعلام کنند، به دار میکشیم، تا تمکین کنید، به خانه ها برگردید و ساکت باشید تا بچاپند و بکشند و سی سال حکومت اسلامی وسناریوی سی ساله جهنم اسلامی را تکرار کنند. اما همه آنها ، همه جانیان و همه دست اندرکاران حکومت، صدای انقلاب شما را شنیده اند. دیکتاتورها تا روز آخر بهم ریختن بساط اشان، ژست قدرقدرتی میگیرند و این دیکتاتورهای اسلامی که روی همه را سفید کرده اند، در وقاحت و سبعیت و جنایتکاری و در انکار واقعیات نیز دست همه را از پشت بسته اند.

اما پیام ما ، بیعت با انقلاب و تاکید بر این اصل است که اگر میخواهیم آب خوشی از گلویمان پایین برود، بساط این جانیان را باید جمع کنیم. پیام ما به این اعدامها اینست، حکومت اعدام سرنگون !

ما از شما دعوت میکنیم که هر روز در مراکز شهرها ، در مقابل سفارتخانه ها ی حکومت اسلامی و در هر جایی که امکانش را دارید تجمع کنید. منتظر کسی نباشید، میتینگ و تظاهرات سازمان دهید و اعلام کنید که نمی گذاریم جنایتکاران اسرای ما را ، به قتل برسانند. به پا خیزید و اعتراض کنید. در ایران روی در و دیوار شعار بنویسید و در هر تجمع اعتراضی علیه این اعدامها شعار دهید . ما متحدانه برای تعیین تکلیف با این دستگاه آدمکشی ، برای ۲۲ بهمن آماده میشویم. برای اینکه حکومت بیش از اینها جنایت نکند، تا قبل از ۲۲ بهمن، در همه جا علیه اعدامها اعتراض کنید!

این اعدامها از سر ضعف و جبونی دستگاهی است که بر اثر مبارزات جوانان و مردم ایران لرزیده است. حکومتی که هزار تکه شده و تعدادی از سران و مقامات آن، کشتی سوراخ شده را ترک کرده اند، حکومتی که بوی الرحمن آن بلند شده و از وحشت ۲۲ بهمن بر خود میلرزد، آخرین تیر ترکش را رها میکند، اعدام دو جوان، بدون اینکه به وکیل و والدین آنها خبری داده باشند، اعدام در نهایت استیصال است .

مردم با دیدن این سبعیت عریان و بیرحمی جانیان، فقط کاسه صبرشان لبریزتر میشود و همگان اعلام میکنند ، که باید کار این جنایتکاران را یکسره کنیم این پیام مردم ایران به جانیان و مدافعین نظام دار و تجاوز اسلامی است. حکومت اسلامی سرنگون !

. " حفظ نظام" کلمه کلیدی، ادامه یافتن دارکشیدن جوانان، ادامه فقر و فساد و بی حقوقی و بی حرمتی علیه همه مردم ایران است. نظام سی سال است که میکشد و جنایت میکند و امروز مردم آمده اند که تکلیف این نظام را روشن کنند.

مردم آزاده !

روزهای سرنوشت سازی را پشت سر میگذاریم، همه ما موظفیم کاری بکنیم. همه ما بویژه در خارج از کشور، باید فورا و متحدانه اعتراض کنیم. دنیا را بر سر اعدام کنندگان محمدرضا زمانی و آرش رحمانی خراب کنید. به پا خیزید که امروز روز اعتراض جهانی علیه این جنایات است. مردم دنیا آماده کمک به مردم ایران هستند. همین امروز پنج سازمان بزرگ جهانی علیه اعدامها در ایرن فراخوان اعتراض عمومی داده اند. همه جا علیه اعدامها به پا خیزید!

مینا احدی سخنگوی کمیته بین المللی علیه اعدام

۲۹ ژانویه ۲۰۱۰

آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید "> farshadhoseini@gmail.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید "> MinaAhadi@aol.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

تلفن های تماس با ما:

فرشاد حسینی: ۰۰۳۱۶۸۱۲۸۵۱۸۴

مینا احدی: ۰۰۴۹۱۷۷۵۶۹۲۴۱۳

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar