måndag 11 januari 2010

پاسخي به حملات لمپني علم الهدي به زنان




زنان٬ حكومت فاسد شما را سرنگون خواهند كرد. اينرا مطمئن باشيد!

پاسخي به حملات لمپني آخوند علم الهدي عليه زنان آزاده ايران

علم الهدي امام جمعه مشهد٬ اين هفته در نماز جمعه شيراز٬ با بغض و كينه٬ به زنان منزجر از حكومت اسلامي حمله كرد. زنان را عامل " فساد" ٬ " پياده نظام دشمن" ناميد. وي در اين رجز خواني لمپني خواهان سركوب بيشتر زنان شد!

اين حملات براي ما زنان آشنا است. سي سال است كه مشتي آخوند از گور برخاسته ٬ با داستان "خر دجال" و " زن ناموس مرد است " ٬ البته با كمك صدها زندان و هزاران مزدور اسلحه به دست و صد البته با كمك اسيد پاشيدن به صورت زنان و شلاق و تجاوز و شكنجه و اعدام و سنگسار بر ميليونها نفر در ايران حكومت ميكنند.
امروز همين زنان به پا خاسته و اعلام ميكنند كه جانشان از اين حكومت و فرهنگ ضد انساني و زن ستيز آن به لب رسيده است.
زنان آزاده٬ همه زنانيكه در تجربه روزانه خود٬ طعم تلخ يك حكومت فاسد و زن ستيز را چشيده اند٬ به پا خاسته و با صداي بلند اعلام كردند كه حكومت ضد زن نميخواهيم! زناني كه حق طلاق از آنها گرفته شده٬ دختران جواني كه ديده اند ٬ تجاوز رسمي در سن ۹ سالگي به آنها٬ جزو قانون اساسي آن مملكت است٬ زنانيكه از همه فعاليتهاي سياسي و اجتماعي رسما محروم شده اند٬ زنانيكه ديده اند آخوند قرون وسطايي و كپك زده اسلامي٬ بهمراه خيل عمله و اكره حكومتي آنها را به چشم يك وسيله تمتع جنسي مي بينند و ميخواهد آنها را در خانه زنداني كرده و در جامعه با يك سلول انفرادي به اسم چادر اجازه رفت و آمد به آنها ميدهد. زناني كه روزانه ٬ شاهد هستند كه اين حكومت با وقاحت زن و مرد را جدا كرده و علنا اعلام ميكند كه زنان انسان نيستند و در مورد آنها بايد " جامعه" يعني مردان و آخوندها تصميم بگيرند. زن ستيزي از سر و روي اين حكومت مي بارد . حكومتي كه فرهنگ آخوندي در مورد زنان را رسميت داده٬ يعني اينكه همزمان چهار زن رسمي و صدها زن صيغه اي ميتوان داشت و هر جا كه دستت به زن رسيد به او در دانشگاه و در زندان و خانه و مدرسه ميتواني تعرض كني. !!!

امروز در ايران نسل جوان ٬ اين نسل مدرن و انسانگرا به پا خاسته و با همين اخلاقيات و با همين تلقيات مقابله ميكند. زن ناموس هيچ كس نيست٬ زن وسيله تمتع مردان نيست٬ انساني است برابر با مرد كه در مورد روابط خصوصي و فعاليت اجتماعي اش خودش تصميم ميگيرد. امروز زنان منزجر از قوانين و فرهنگ ضد زن اسلامي به پا خاسته و با صداي بلند اعلام ميكنند٬ آخوندها و مرتجعين و حكومت فاسد اسلامي بايد گورش را گم كند.
زنان بسياري در ميتينگهاي اخير نه فقط در نقش رهبران اعتراضات حضور داشتند٬ بلكه بسياري از آنها حجابها را عملا كنار گذاشته بودند. اين حركت رعشه مرك بر تن حكومت علم الهدي ها انداخته و اينها براي دفاع از ميلياردها دلار پول دزدي و قدرت و حكومت اشان فرمان سركوب و جنايت بيشتر و سبعانه تر عليه زنان و مردم معترض را ميدهند ٬ غافل از اينكه اين تشبثات كاملا بي اثر است و كشتي اين حكومت وحشي ٬ سوراخ شده و بزودي اين بساط ظلم و ستم سرنگون ميشود.

علم الهدي ميگويد :
رواج بي حجابي و منکرات از عوامل مهم زمينه ساز اهانت به ارزشها و مقدسات اسلامي در روز عاشورا بود"

ما اين اتهام را مي پذيريم! رواج بي حجابي زمينه ساز مهمي است به حمله به همه مقدسات حكومت اسلامي.يعني حمله به دزدي٬ مفتخوري٬ فساد اداري ٬ آدمكشي٬ اعدام نوجوانان٬ اعدام همجنسگرايان٬ ارتشا٬ تقلب و ... و... در يك كلام بي حجابي يعني كشيدن ستون از زير پاي حكومت اسلامي. اين اتهام را ما مي پذيريم.
.
ما هميشه گفته ايم كه حجاب سنگر و سمبل و پرچم جنبش اسلامي وحكومت اسلامي ايران است. حكومت اسلامي بدون حجاب غير ممكن است و علم الهدي اينرا خوب تشخيص داده است. مهمترين عرصه نبرد مردم و زنان با حكومت بر سر حجاب٬بر سر آزادي و سنتهاي مدرن و بر عليه مذهب و عقب ماندگي است. پس پيش به سوي بي حجابي ٬ پيش بسوي سرنگوني حكومت اسلامي !

مينا احدي
۱۰ ژانويه ۲۰۱۰
minaahadi@aol.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar