måndag 11 januari 2010

خطر اعدام فرزاد كمانگر و حبيب لطيفي


هشدار ! خطر اعدام فرزاد كمانگر و حبيب لطيفي






طبق اخباري كه براي كميته بين المللي عليه اعدام ارسال شده٬ خطر اجراي فوري احكام اعدام عليه
فرازد كمانگر و حبيب لطيفي بسيار زياد است.
جمهوري اسلامي ايران بعد از اعدام جنايتكارانه فصيح ياسمني٬ احسان فتاحيان و اعدام شش نفر در اصفهان در هفته گذشته٬ بعد از اعدام دو محكوم به اعدام سيرجاني و همچنين بعد از قتل مرموز يك فعال سياسي در زندان اروميه به اسم زهرا جعفري٬ اين بار قصد اجراي حكم اعدام دو زنداني سياسي
معروف در ايران را دارد.
فرازد كمانگر معلم محبوبي است كه چند سال است اسير حكومت اسلامي است و حكم اعدام او مدتهاست كه اعلام شده است. فرزاد كمانگر از زندان چندين نامه ارسال كرده وشجاعت او تحسين بسياري در ايران و در دنيا بر انگيخته است. او يك فعال سياسي سرشناس است كه عليه حكم اعدام وي در دنيا و در ايران اعتراضات گسترده اي انجام گرفته است. حبيب لطيفي دانشجوي فعالي است كه به دليل فعاليتهاي سياسي دستگير و به اعدام محكوم شده است. و بر عليه حكم اعدام وي ٬ اعتراضات بسياري تا كنون انجام گرفته است.
طبق خبري كه به دست ما رسيده است٬ رئيس اجراي احكام زندان سنندج به حبيب لطيفي گفته است٬ هيچ ضمانتي براي جلوگيري از اجراي حكم اعدام وي وجود ندارد و در حقيقت از اين طريق به او ابلاغ كرده اند كه بزودي حكم وي اجرا ميشود. طبق خبر٬ فرازد كمانگر نيز در خطر اجراي حكم اعدام است و نگراني در مورد اجراي فوري اين احكام جدي است.

مردم آزاده ٬ معترضين به اعدام !

براي اعتراض به اين موج جديد جنايات جمهوري اسلامي٬ در اعتراض به اعدام فعالين سياسي و در اعتراض به قتل عمد دولتي در زندانهاي حكومت اسلامي٬ بايد متحدانه به پا خيزيم.
كميته بين المللي عليه اعدام از همه سازمانها٬ احزاب و نهادهاي مدافع حقوق انساني دعوت ميكند كه منتظر هيچ چيز نباشند٬ در هرجايي كه امكانش را دارند٬ ميتينگ٬ تظاهرات و تحصن سازمان دهند.
براي دولتهاي اروپايي و نهادهاي بين المللي فورا نامه اعتراضي ارسال كنيد و با صداي بلند اعلام كنيد كه نخواهيم گذاشت فرزاد كمانگر و حبيب لطيفي را اعدام كنند.
حكومت اسلامي ميخواهد با اين اعدام٬ نشان دهد كه به هيچ اعتراضي توجه نميكند و با جنايت بيشتر ٬ در مقابل موج عظيم اعتراضات جوانان و مردم ايران مي ايستد.

مردم آزاده !
جمهوري اسلامي ايران در حال سقوط و فرو پاشي است و اين تقلاها ٬ آخرين دست و پا زدنهاي اين رژيم ضد انساني است. حكومت جنايتكاران در ضعيف ترين موقعيت خود است. بايد به او امان ندهيم كه جان عزيزان ما را بگيرد. همه جا اعلام تظاهرات و تحصن و اعتراض ميكنيم و اعلام ميكنيم كه نميگذاريم فرازد و حبيب را از ما بگيرند. متحدانه و در همه جا عليه اعدامها به ميدان بيائيد!

كميته بين المللي عليه اعدام

۱۰ ژانويه ۲۰۱۰
www.adpi.net
00491775692413

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar