torsdag 4 februari 2010

فراخوان تظاهرات اتحادیه های کارگری ایتالیا: به اعدامها در ایران پایان دهید!

طی یک بیانیه بتاریخ ۳ فوریه ۲۰۱۰چندین اتحادیه کارگری ایتالیا فراخوان به تظاهرات اعتراضی علیه اعدامها در ایران دادند. روز جمعه ۵ فوریه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه قرار است در شهر رم پایتخت ایتالیا در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران کارگران تجمع کنند. فراخوان اتحادیه های کارگران ایتالیا اینست: به اعدامها در ایران پایان دهید.

کمیته بین المللی علیه اعدام از این فراخوان استقبال کرده و از همگان دعوت میکند همراه با کارگران و مردم ایتالیا که در روزجمعه ۵ فوریه در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر رم تجمع میکنند، در همه جا و در همه کشورها، به این حرکت پیوسته و این روز را به روز اعتراض گسترده علیه اعدامها در ایران تبدیل کنند.

فراخوان اتحادیه های کارگری ایتالیا به اعدام دو جوان در ۲۸ ژانویه در ایران اشاره کرده و از احتمال اعدام ۹ نفر دیگر از دستگیرشدگان اخیر حرف زده است. این اتحادیه ها با اشاره به نقض وحشیانه حقوق کارگران، زنان و همه مردم ایران از همگان خواسته اند به اعدامها در ایران اعتراض کنند.

این اقدام در ادامه اعتراضات بین المللی علیه اعدام یک اقدام بسیار مهم است و کمیته بین المللی علیه اعدام از این حرکت و از این همبستگی با مردم ایران بسیار خشنود است و از همگان دعوت میکند که در مقابل سفارتخانه ها و کنسولگریهای حکومت اسلامی و در مراکز شهرها تجمع کرده و یکصدا اعلام کنند که نمیگذاریم بیش از این برای پس زدن اعتراضات مردم، به اعدام مخالفین ادامه دهند.

کارگران و مردم ایتالیا با این فراخوان راه را برای ابراز همبستگی بیشتر با مردم انقلابی ایران بازتر کرده و الگوی مهمی از همبستگی با مردم ایران را ارائه دادند. در ایتالیا همواره از کمپین های ما بر علیه اعدام پشتیبانی شده و مردم ایتالیا بارها در میتنگهای علیه اعدام در این کشور برای نجات کبرا رحمانپور، شهلاجاهد ونازنین فاتحی و ... شرکت کرده اند.

این اقدام کارگران ایتالیا یک گام بزرگ به پیش در ابراز همبستگی با مبارزات مردم ایران و در مقابله با حکومت اعدام است.

همه جا علیه اعدامها به پا خیزید و فردا همراه با کارگران ایتالیا به اعتراض علیه اعدامها در ایران به خیابان بیایید.

فراخوان اتحادیه های کارگری ایتالیا را اینجا میتوانید ببینید

http://www.cgil.it/dettagliodocumento.aspx?ID=13068

زنده باد همبستگی بین المللی علیه اعدام

سرنگون باد حکومت اعدام

کمیته بین المللی علیه اعدام

۴ فوریه ۲۰۱۰

farshadhoseini@gmail.com

MinaAhadi@aol.com

تلفن های تماس با ما:

فرشاد حسینی: ۰۰۳۱۶۸۱۲۸۵۱۸۴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar