onsdag 17 februari 2010

پیش بسوی برگزاری هشت مارس در سراسر جهان

پیش بسوی برگزاری هشت مارس در سراسر جهان

کمیته تدارک هشت مارس مفتخر است اعلام کند که در اعلام همسبتگی با مبارزات زنان در ایران در کشورهای سوئد، آلمان، هلند، کانادا، نروژ، فرانسه، امریکا، اطریش، سویس، استرالیا، انگلیس، ایتالیا و .. مجموعه برنامه هایی به مناسبت هشت مارس و در دفاع از مبارزات زنان و انقلاب مردم ایران در حال سازماندهی است.

ما در اطلاعیه های بعدی جزئیات این برنامه ها را اعلام خواهیم کرد در اینجا برنامه های سازمان یافته در دو شهر برلین و استکهلم، از سوی فعالین ایران سولیدارتی و سازمان علیه تبعیض به اطلاع میرسد:

در آلمان کاروان هشت مارس از شهرهای مختلف بسوی برلین حرکت میکند و در روز هشت مارس در مرکز شهر برلین یک راهپیمایی و میتینگ بزرگ تدارک دیده شده است. خواست سازمان دهندگان این میتینگ چنین است:

سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران، این حکومت آپارتاید جنسی را ببندید!

ما زنان و مردان معترض به سیاست مماشات دوول غربی با حکومت آپارتاید جنسی ، متحدانه و از همه شهرهای آلمان روز هشت مارس بسوی برلین میرویم و با یک راهپیمایی در مرکز شهر برلین بسوی پارلمان این کشور، خواهان بسته شدن سفارتخانه و کنسولگریهای حکومت زن ستیز اسلامی در آلمان میشویم .

حکومت اسلامی ایران، حکومت آپارتاید جنسی و حکومت اعدام و سنگسار است. بر علیه این حکومت یک انقلاب عظیم از هشت ماه قبل در جریان است و زنان در صف اول این انقلاب، ایستاده و خواهان لغو قوانین اسلامی و سرنگونی حکومت اسلامی هستند. در اعلام همبستگی با این مبارزات و به یاد ندا سمبل مبارزات مردم ایران علیه حکومت اسلامی، در هشت مارس به خیابان می آییم و از همه مردم آلمان، از نهادهای مدافع حقوق زن از آتئیست ها آنتی فاشیستها و سکولارها و از همه مردم آزادیخواه دعوت میکنیم که با همراه شوند.

برای پیوستن به این کاروان اعتراض علیه حکومت اسلامی در هشت مارس با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرید : 015781688732 و 017624866317

در استکهلم فعالین سازمان علیه تبعیض سه برنامه مختلف به مناسبت هشت مارس تدارک دیده اند. در بخشی از اطلاعیه این سازمان آمده است:

هشت مارس امسال، روز بزرگداشت ندا آقاسلطان سمبل مبارزه مردم ایران علیه جمهوری اسلامی!

نفس وجود جمهوری اسلامی با آزادی زنان مغایر است. جمهوری اسلامی حکومتی زن ستیز، برپاکننده آپارتاید جنسی، و عامل سه دهه تحمیل شنیع ترین اهانتها و تحقیرها و شدیدترین سرکوبگریها و بیحقوقی ها به زنان در ایران است. بدون آزادی زن جامعه آزاد نخواهد شد و بدون سرنگونی جمهوری ضد زن اسلامی زنان به حقوق خود دست نخواهند یافت. جمهوری اسلامی باید برود! این پیام ندا آقا سلطان سمبل انقلاب جاری در ایران، و حکم و امر زنان شجاع و پیشروی است که هفت ماه است در پیشاپیش صفوف مردم کل حکومت زن ستیز اسلامی را به چالش کشیده اند.

برای تحقق به این خواست و اجرای این پیام ، همگان را به شرکت درتظاهراتهای زیر فرا میخوانیم :

شنبه 6 مارس جلوی سفارت جمهوری اسلامی از ساعت 16 – 13 بعد از ظهر

دوشنبه 8 مارس در södermalmstorg از ساعت 15-17.30 با نمایش ویدیوکلیپ ، میز کتاب ،نمایشگاه عکس و سخنرانی ....

دوشنبه ۸ مارس راهپیمایی بزرگ زنان بطرف مدبورگر پلاتزاز ساعت ۱۸

تدارک برنامه های هشت مارس در دستور بسیاری از نهادها و فعالین مدافع حقوق زن است. از شما دعوت میکنیم، برنامه های خودتان برای گرامیداشت هشت مارس و ابراز نفرت از حکومت زن ستیز اسلامی را برای ما بفرستید تا این برنامه ها را به اطلاع عموم برسانیم.

در سراسر جهان باید امسال، موجی از اعتراضات گسترده علیه حکومت اسلامی را دامن بزنیم. مردم دنیا با سمپاتی و علاقه فراوان مبارزات مردم ایران را تعقیب میکنند، هشت مارس فرصت مناسبی است برای ابراز همبستگی جهانی با زنان و مردم ایران.

روابط عمومی کمپین هشت مارس

۱۷فوریه ۲۰۱۰

برای امضا مانیفست لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://equal-rights-now.com/IntWD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar