torsdag 4 februari 2010

سازمانهای آنتی فاشیست در سراسر آلمان : هشت مارس ۲۰۱۰ همبستگی با زنان و انقلاب مردم ایران

هشت مارس از راه میرسد و امسال فراخوان ما به همه سازمانها و نهادهای مدافع حقوق زن، به همه آتئیست ها، آنتی فاشیستها و مدافعین جدایی مذهب از دولت، به همگان در دنیا اینست که از مبارزات زنان و مردم در ایران بر علیه حکومت زن ستیز اسلامی دفاع کنید.

امسال هشت مارس فرصت مناسبی است که پیامهای همبستگی خود را به زنان آزاده ایران تقدیم کنید و اعلام کنید که در مبارزات شجاعانه آنها علیه حجاب و قوانین ضد زن اسلامی در کنار آنها هستید. اعلام کنید که صدای انقلاب مردم ایران را شنیده اید و با آنها برای سرنگونی حکومت اسلامی و پایان دادن به این دوران خفقان و ترور ، همراه هستید.

سازمانهای آنتی فاشیست در آلمان، امسال هشت مارس را در همه جای آلمان ، روز همبستگی با جنبش انقلابی مردم ایران و روز همبستگی با مبارزات زنان در ایران اعلام کرده و در صدد سازمان دادن متینگ، تظاهرات و کنسرت در سراسر آلمان هستند.

در بخشی از اطلاعیه این سازمانها آمده است: در یک تصویر زن جوانی را می بینیم که روسری اش کمی عقب رفته و دارد سنگ پرتاب میکند، عکس و فیلم دیگری نشان میدهد که زنان فرمان پیشروی در تظاهراتها را میدهند و در فیلم دیگری زن جوانی را دیدیم که خون از دهان و دماغش فواره میزند و به او در محل تظاهرات شلیک کرده اند، این ندا است، زنی که شجاعانه مبارزه کرد و به دست حکومت دیکتاتور اسلامی کشته شد. در همبستگی با این جنبش انقلابی و سمبل اعتراض مردم ندا، در سراسر آلمان هشت مارس به خیابان رفته و از مبارزات برحق مردم ایران علیه حکومت اسلامی دفاع میکنیم.

همچنین از دانمارک خبر رسیده، که چندین سازمان مدافع حقوق زن، هشت مارس امسال را همبستگی با زنان ایران اعلام کرده اند. این جنبش را باید گسترده تر کرد. از همه فعالین حقوق زن دعوت میکنیم که سازمانهای مدافع حقوق زن و مدافعین حقوق انسانی را دعوت کنند که به این حرکت جهانی پیوسته و با زنان و مردم ایران همبستگی اعلام کنند.

برای ابراز همبستگی با مبارزات زنان در ایران، ما با دادن یک مانیفست از همگان خواستیم آنرا امضا کنند. اکنون ۱۳۰۰ نفر از سراسر جهان این مانیفست را امضا کرده و با ما برای برگزاری مراسمهای گسترده هشت مارس ابراز همبستگی کرده اند.

مانیفست به زبانهای فارسی، انگلیسی، آلمانی، نروژی، سوئدی، ایتالیایی، اسپانیایی، و ... در این آدرس در دسترس است .

روابط عمومی کمپین هشت مارس

۴ فوریه ۲۰۱۰

برای امضا این مانیفست لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://equal-rights-now.com/IntWD

please email آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ">manifestzanan@gmail.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید or آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ">iransolidaritynow@gmail.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ;

call 0049-1775692413 or 0044-7719166731

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar