lördag 13 februari 2010

سخنرانیهای مینا احدی درشهرهای برلین - ٢٥ فوریه به دعوت سازمان انسانگرایان انقلابی ....وین -تاسیس نهاد اکس مسلم در اطریش روز ۲۶ فوریه


روز پنجشنبه ۲۵ ماه فوریه به دعوت سازمان انسانگرایان انقلابی برلین و گروههای آتئیست مدارس عالی در برلین ، مینا احدی در مورد فعالیتهای درخشان نهاد اکس مسلم در آلمان و اروپا و همچنین آخرین تحولات سیاسی در ایران سخنرانی خواهد کرد.

ساعت جلسه : شش بعد از ظهر

محل جلسه : خیابان ۱۷ یونی شماره ۱۳۶

Datum:

Donnerstag, 25. Februar 2010

Zeit:

18:00 - 22:00

Ort:

Berlin

Straße:

Strasse des 17. Juni 136

Stadt/Ort:

Berlin, Germany

وین – تاسیس نهاد اکس مسلم در اطریش

روز ۲۶ فوریه در کشور اطریش سازمان اکس مسلم بنیان گذاشته میشود. در یک اطلاعیه مطبوعاتی از سوی کمیته سازمان دهنده این نهاد آمده است:

در کشورهای اروپایی مباحثات داغی در مورد رفتار درست با اسلام در جریان است. همین موضوع نشان میدهد که وقتی در مورد میلیونها نفر مردم پناهنده و مهاجر از کشورهای اسلام زده صحبت میشود، آنها را با هویت مذهبی و اسلامی تعریف میکنند و ظاهرا هدفشان از رفتار مناسب با اسلام، یعنی رفتار درست با این مردم. انگار هویت اصلی و مهم این میلیونها نفر مسلمان بودن آنها است . مثلا بحث در مورد ادغام و انتگراسیون به بحث اسلام گره خورده ونه به بحث انسانگرایی و آگاهگری و مدنیت و روشنگری. انگار این افراد و میلیونها نفر فراری از دست جنبش اسلامی هویت و مبارزاتشان ربطی به دنیای مدرن و دفاع از جهانشمولی حقوق انسانی ندارد. همین رسانه ها رذیلانه اسلام را مترادف با تولرانس و یا در عدم ضدیت با حقوق زن و حقوق انسان تعریف کرده و برای این دین و وابستگان رادیکال آن و سازمانهای اسلامی حقوق ویژه طلب میکنند. سازمانهای فناتیک و مرتجع اسلامی را نماینده مردم معرفی میکنند این سیاست ایجاد ایمنی برای سازمانهای اسلامی، عملا به نفوذ و رشد عقاید ارتجاعی و سیاستهای ضد انسانی این باندها منجر میشود. هر انتقادی به این جریانات و این سیاستهای ضد زن و ضد انسانی با زدن مهر راسیستی عملا در نطفه خفه میشود و این سیاستها تا کنون لطمات جدی به ما زده است. به دلایل متعددی لازم است که خود ما به حرف در آمده و علیه این سازمانها و این سیاستها حرف خودمان را بزنیم. ما کسانیکه از اسلام دست کشیده ایم میخواهیم در اطریش سازمان اکس مسلم را بنا نهاده و از هویت انسانی و آگاهگری و سکولاریسم در مقابل جنبش اسلامی و اسلام سیاسی دفاع کنیم .

سخنگویان اکس مسلم در اطریش : آقای کاهیر کایا تلفن : 06803070314

پروفسور هاینز اوبر هومر از شورای مرکزی بی خدایان در اطریش

06764123409


کنفرانس مطبوعاتی با حضور مینا احدی مسئول نهاد اکس مسلم در آلمان و چهره سرشناس مدافع حقوق انسانی و کاهیر کایا مسئول نهاد اکس مسلم در اطریش و پروفسور هاینز اوبر هومر نماینده سازمان بی خدایان اطریش ساعت چهار بعد از ظهر ۲۶ فوریه


Freitag, 26. Februar 2010 um 16 Uhr:

Republikanischer Club
Rockhgasse 1 / Café Hebenstreit
1010 Wien

Ansprechpartner für Ihre Anmeldungen:
Zentralrat der Ex-Muslime Österreich:
Herr Cahit KAYA, 0680-307 03 14
Zentralrat der Konfessionsfreien:
Univ. Prof. Heinz OBERHUMMER, 0676-412 34 09

از همگان دعوت میکنیم در این جلسات مهم حضور بهم رسانند.

نهاد اکس مسلم – آلمان

۱۳ فوریه ۲۰۱۰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar