tisdag 23 februari 2010

نامه سرگشاده مینا احدی به آنجلا مرکل: بساط حکومت اسلامی در آلمان را باید فورا جمع کرد!

خانم مرکل!

در آلمان، یک فرهنگ انسانی تنفر و انزجار از فاشیسم و بویژه فجایع دوره هیتلر وجود دارد. بررسی این دوره تاریک در تاریخ آلمان و درس گرفتن از آن، یک موضوع مهم تدریس در مدارس و حتی دانشگاهها و یک موضوع دائمی مباحثات در این جامعه است. از نظر من مهمترین درس این تاریخ ، عدم همکاری با جنبش های فاشیستی و دولتهایی است که در این قرن و همین امروز، علیه بشریت جنایت میکنند. یکی از این حکومتها که در جنایت و بیشرمی، با حکومت دوران هیتلر، همسانی میکند، جمهوری اسلامی ایران است.

متاسفانه دولت آلمان، در طول حیات حکومت اسلامی، با سیاست مماشات و همراهی با این حکومت نشان داده است که هیچ درسی از تجربه دوران هیتلر نگرفته است. شما و دولت شما و در عین حال سرمایه داران آلمان، با خواندن اورادی در مورد جنایات هیتلر و با گرفتن ژست اعتراض به آن فجایع، امروز و در مقابل چشم ما میلیونها نفر مردم ایران، ما قربانیان هیتلرهای زمان، با این جنایتکاران دست دوستی میدهد، چشم خود را در مقابل اعدامهای گسترده و سنگسار و تجاوز در زندانها و قتل ندا و نداها می بندد، و کماکان به این جانیان به چشم دولت مشروع ایران نگاه میکند.

خانم مرکل!

دولت آلمان، یکی از ستونهای مدافع حکومت اسلامی بوده و هست! اینرا لطفا در مدارس آلمان به کودکان آلمانی تدریس کنید، که دولت شما و دولتهای قبلی، بدلایل منافع اقتصادی و سیاسی، هیچگاه بطورعلنی علیه سنگسار یعنی تکه تکه کردن زنان و همجنسگرایان در خیابانهای تهران و تبریز و شیراز حرفی نزد، هیچگاه علیه مراسم شنیع اعدام جوانان در خیابانها، حرفی نزد و هیچگاه به دستگیری میلیونها زن در ایران به جرم عدم رعایت حجاب و شلاق خوردن این زنان و اسید پاشیدن به صورتهای آنها، اعتراضی نکرد.

مردم ایران فراموش نمیکنند که دولت آلمان در دوره حکومت شرودر و فیشر، سعی کرد خاتمی را بدلیل اینکه زنان را در زندان سنگسار میکرد و نه در خیابان، دولت مشروع و " اصلاح طلب" معرفی کرده و کنفرانس " ایران بعد از انتخابات" را در سال ۲۰۰۰ سازمان داد، به امید اینکه مشروعیت بیشتری برای جانیان حاکم بر ایران بخرد.

امروز که میلیونها نفر از مردم ایران فریاد سرنگونی این حکومت مذهبی و ضد زن را سر میدهند، کماکان دولت شما، از این حکومت جنایتکار دست نمیکشد و روزی نیست که با دعوت از سفیرحکومت اسلامی در آلمان، که در پرونده سیاهش جنایات بیشماری حک شده، و سایر تروریستهای اسلامی لانه کرده در سفارتخانه های جمهوری اسلامی ، و سازمان دادن " دیالوگ" با این جانیان، به یاری اینها نشتابد.

از طرف هزاران نفر ایرانیان ساکن آلمان، و از طرف مردم منزجر از حکومت اسلامی، از شما و دولت آلمان میخواهم به این سیاست ضدیت با مردم ایران پایان دهید. ما خواهان بسته شدن فوری سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران و قطع روابط دیپلماتیک شما با این فاشیستهای قرن هستیم.ا گر درسی از تاریخ دوران سیاه هیتلر گرفته شود، عدم همکاری با هیتلرهای زمان است.

با احترام مینا احدی

۲۳ فوریه ۲۰۱۰

minaahadi@aol.com

1 kommentar: