torsdag 4 februari 2010

زمین را زیر پایشان داغ میکنیم!مراسم جمهوری اسلامی در برلین هم به هم خورد

زمین را زیر پایشان داغ میکنیم!
مراسم جمهوری اسلامی در برلین هم به هم خورد

قرار بود روز ۹ فوریه در هتل مجلل ماریتیم در برلین به مناسبت سالروز قیام ٥٧ که به حکومت اسلامی سر کار آمد جشن و مراسم بگیرند اما این این مراسم با موجی از اعتراض مردم معترض و سازمانهای چپ و مترقی آلمانی و ایرانی مواجه شد و جمهوری اسلامی را وادار به لغو مراسم کرد. در تماسی که یکی از مسئولین حزب با مقامات هتل ماریتیم برلین داشت به او گفته شد که اینقدر نامه های اعتراضی از مردم و سازمانهای مختلف به اینجا رسیده است که سفارت جمهوری اسلامی مراسمش را لغو کرد.

قرار بود جشن بگیرند و قتل و اعدام و جنایت و تجاوز را که قانون اساسی حکومت شان است، پاس بدارند. میخواستند با خرج میلیونها دلار و برگزاری جشن و مراسم و کنسرت در کشورهای مختلف، به عوامل خود در خارج و مقامات سفارت هایشان روحیه بدهند و به نوعی ابراز وجود کنند اما این تشبثات یکی پس از دیگری شکست خورد و به آبروریزی بیشتری برای این رژیم تبدیل شد و وضعیت واقعی حکومت اسلامی را به همگان نشان داد. کنسرت هلندشان بر سرشان خراب شد، در پاریس درمقابل نوفل لوشاتو تجمع کردند و سفیرشان را کتک زدند و در فرانکفورت در ادامه تظاهرات های مکرر در مقابل کنسولگری، بر درهای آن قفل زدند و اعلام کردند که بساطتان را جمع میکنیم.

جمهوری اسلامی به قدرت انقلاب عظیم مردم در حال در هم شکستن است و در خارج نیز به یمن اعتراضات گسترده و با پیوستن مردم آزادیخواه و سازمانهای چپ و مترقی و کارگری در برخی کشورها به این اعتراضات، فشار بر مراکز جمهوری اسلامی بشدت افزایش یافته است. در ایتالیا نیز سازمانهای کارگری علیه جنایات جمهوری اسلامی اعلام اعتراض کرده اند. ١١ سال قبل کنفرانس برلین شان را بر سرشان خراب کردیم و در این ده سال هرجا رژیم برنامه ای گذاشت آنرا به محل افشاگری و آبروریزی برای آن تبدیل کردیم، اما امروز به یمن انقلابی که در ایران در جریان است، موجی از تعرض در برابر مراکز رژیم شروع شده است. مراکز ترور و جاسوسی رژیم را تعطیل خواهیم کرد و دولت ها را وادار میکنیم که دست از دعوت مقامات رژیم در خارج بردارند و عملا در خارج کشور رژیم را سرنگون خواهیم کرد.

حزب کمونیست کارگری به همه فعالینی و مبارزین ایرانی و غیر ایرانی که جشن های خون جمهوری اسلامی را به هم ریخته اند درود میفرستد و همه ایرانیان معترض و همه مردم چپ و مترقی در کشورهای مختلف دنیا را به پیوستن هرچه گسترده تر به اعتراضات بحق مردم ایران فرامیخوانیم.

مردم آزاده!
حکومت اسلامی نفسهای آخرش را میکشد. روز بپاخاستن همه ما است. ۱۱ فوریه ۲۲ بهمن را باید در سراسر جهان به روز پاک کردن بساط سفارتیها تبدیل کرد. همه جا در مقابل مراکز جاسوسی و ترور حکومت اسلامی تجمع کنید و در این مراکز ترور و جاسوسی رژیم کثیف اسلامی را ببندید.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – آلمان
۴ فوریه ۲۰۱۰

1 kommentar:

  1. با درود
    اینجا ذکر کردید که گروهی چپ این کار روی کردن،و این بی‌ انصافی هست،که از دیگران نامی‌ نبردید،
    این پیروزی حاصل کار همه گروها هست.
    موفق باشید

    SvaraRadera