tisdag 9 februari 2010

چهل سازمان بین المللی مدافع حقوق زن، با شعار "آزادی و برابری جنسیتی در ایران" به استقبال هشت مارس میروند.

امضا مانیفست آزادی زن ، به ۱۳۶۳ نفر رسید!

هشت مارس ۲۰۱۰ در سطح بین المللی ، هشت مارس ابراز همبستگی با جنبش برابری طلبانه زنان در ایران خواهد بود. امسال مردم ایران میروند که طومار یکی از ضد زن ترین و شوینیست ترین حکومتها را در هم بپیچند. این جنبش عظیم بر علیه حکومت ضد زن اسلامی در دنیا با حمایت و سمپاتی بسیاری روبرو شده است. هشت مارس مناسب ترین روز برای ابراز همبستگی جهانی با مبارزات زنان ایران است.

کمپین " آزادی و برابری جنسیتی در ایران" ، خبر دفاع چهل سازمان مدافع حقوق زن از مبارزات زنان در ایران را اعلام کرد.

به دعوت تعدادی از فعالین مدافع حقوق زن از ایران، از نهادها و سازمانهای بین المللی ، چهل سازمان معتبر و شناخته شده بین المللی ، هشت مارس امسال را هشت مارس اعلام همبستگی با مبارزات زنان در ایران اعلام کردند.از جمله این سازمانها همبستگی بین المللی برای جامعه ی سکولار، سازمان سراسری جامعه شناسان بدون مرز، سازمان هماهنگ کننده ی روز زن، خبرنامه ی بیسیک، سازمان گابریلا، سازمان زنان فیلیپینی در اونتاریو، سازمان مهاجرین کانادا، سازمان ملی حقوق زنان در برگيرنده دهها گروه فمينيستی در سراسر فرانسه و...هستند.

در کشور دانمارک نیز چندین سازمان مدافع حقوق زن ، اعلام کرده اند که برنامه های هشت مارس امسال را به مبارزات زنان در ایران معطوف خواهند کرد. در آلمان سازمانهای آنتی فاشیست آلمانی میتینگ و یا برنامه های متعددی را به مناسبت هشت مارس تدارک دیده اند و هشت مارس امسال را هشت مارس همبستگی با زنان در ایران اعلام کرده اند. در سوئد و در هلند نیز، طی تماس فعالین سازمان علیه تبعیض با این نهادها، در برنامه های بزرگی که به مناسبت هشت مارس با هدف اعلام همبستگی با زنان در ایران سازمان داده شده است. طی تماس با نهاد بین المللی مارش زنان، مسئولین این سازمان ابراز علاقه کرده اند که هشت مارس امسال را ، به همبستگی با جنبش زنان در ایران اختصاص دهند.

امسال هشت مارس در سراسر جهان توجه ها به موقعیت زنان در ایران جلب خواهد شد. این بار دیگر در رسانه ها و در افکار عمومی بین المللی کسی جرات نخواهد کرد، از زنان ایران، بعنوان زنانی پیچیده در چادر سیاه و در نقش قربانیان دست و پا بسته حرف بزند، این بار رسانه های بین المللی چهره زنانی را نشان خواهند داد که مصمم هستند، به این تاریخ سیاه سی ساله در ایران پایان دهند. زنانی پیشرو و آزاده که با مبارزات شجاعانه خود، به جنگ یکی از فاشیست ترین و خونریزترین حکومتها برخاسته اند. امسال باید جنبشی و فعالینی را به جهانیان معرفی کنیم که هیچگاه قوانین اسلامی، حجاب و جداسازی جنسیتی و تحقیر و توهین را نپذیرفت و علیه همه قوانین ضد زن اسلامی مبارزه کرده و این جنبش را به پیش برد.

امسال در دنیا نگاهها به سوی جنبشی جلب خواهد شد که مدرن و برابری طلبانه است. جنبشی که همگام و همراه با مردان برای سرنگونی یک حکومت ضد انسانی و ضد زن اسلامی به میدان آمده و بشارت آزادی در منطقه را میدهد. جنبشی که در پاکستان و عربستان سعودی و عراق و افغانستان و همه کشورهای اسلام زده، محبوبیت و احترام زیادی کسب کرده و امیدهای زیادی را دامن زده است.

ما یکبار دیگر از همه سازمانهای مدافع حقوق زن دعوت میکنیم که فعالانه از این جنبش دفاع کنند.

روابط عمومی کمپین هشت مارس

۸ فوریه ۲۰۱۰

برای امضا مانیفست لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://equal-rights-now.com/IntWD

please email manifestzanan@gmail.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید or iransolidaritynow@gmail.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ;

call 0049-1775692413 or 0044-7719166731

1 kommentar:

  1. مرسی از مطلب خوبتون

    به بلاگ من سری بزنید مهمه

    وی پی ان امنترین و بهترین روش برای رفع کامل فیلترینگ
    کاملا رایگان
    لطفا از دوستان هر کس تونست توی بالاترین لینک بده
    http://freevpn1.mihanblog.com/

    زنده باد آزادی

    SvaraRadera