onsdag 17 februari 2010

اعلام همبستگی بین المللی با زنان مبارز ایران، هشت مارس روز جهانی زن از راه میرسد!

اطلاعیه شماره ۶

بیش از ۱۵۰۰ نفر مانیفست آزادی زن را امضا کردند.

به عنوان یک زن ایرانی که به واسطه جور و ستم حکومت اسلامی از حقوق انسانی خویش محروم شده ام، از این مانیفست پشتیبانی میکنم.

به عنوان یک امریکایی، یک آرژانتینی، یک آلمانی، و یک اسرائیلی و.... از این مانیفست دفاع میکنیم. ما در کنار شما زنان قهرمان ایران هستیم...

مانیفست آزادی زن به امضا ۱۵۷۸ نفر رسید. در اینجا بخشهایی از نوشته های موجود در این مانیفست را به اطلاع میرسانیم.

از تهران یک زن ایرانی مینوسید: به عنوان یک زن ایرانی که به واسطه جور و ستم حکومت اسلامی از حقوق انسانی خویش محروم شده ام، از این مانیفست پشتیبانی میکنم.

ملودی بیر از امریکا مینویسد: بعنوان یک زن امریکایی که در دهه ۶۰ برای برابری حقوق زن و مرد به خیابان رفته و همواره خود را در کنار مبارزات زنان در ایران میدانستم، باید بگویم ما برای آزادی همه مردم فعالیت میکنیم و خود را در کنار زنان قهرمان ایران میدانیم. من بعنوان یک یهود که افرادی از خانواده خودم را در جریان هولوکاست از دست دادم، میخواهم به مردم ایران بگویم، موقعیت شما را کاملا درک میکنم. استوار باشید . ما با شما هستیم. آرزوی من اینست که زنان امریکا بیش از پیش اززنان ایران دفاع کنند.

پترا یانسون از آلمان مینویسد: سرنگون باد حکومت ترور در ایران ، حکومتی که علیه مردم کشورش ترور میکند. در ایران بویژه زنان مورد ستم وحشیانه این حکومت هستند و میلیونها زن از همه حقوق خود محروم شده اند. ما با زنان ایران هستیم.

از اسرائیل یانل پارنز مینویسد: برابری و حقوق انسانی حق مسلم همه است. ما رادر کنار خود بدانید.

از آرژانتین هیلدا ماکیاس مینویسد: بعنوان یک زن ۶۲ ساله و یک معلم از آرژانتین ما شدیدا از زنان ایرانی دفاع میکنیم. علیه تبعیض و علیه نقض حقوق انسانی . من طرفدار برابری و آزادی کامل زن و مرد هستم. زن و مرد باید بتوانند از امکانات تحصیلی برابر برخوردار باشند.

از ایرلند روس پاینتر می نویسد: در قرن بیست و یک این وحشیانه است که زنان از برابری و حقوق انسانی خود محروم هستند. مذهب مردم را به دوران سیاهی وتباهی رهنمون میشود.

از دوسلدرف آلمان سوزان گل مینویسد: پشتیبانی خودم را از مبارزات زنان مبارز ایران و جهان علیه ستم جنسی و طبقاتی بر زنان به مناسبت روز جهانی زن و این مانیفست آزادی زن اعلام میکنم.

و این ابراز همبستگی جهانی به ما امید و شوق بیشتری میدهد که برای رسیدن به آزادی و برابری، مبارزات خودمان علیه حکومت اسلامی را متحدتر و گسترده تر کنیم. هشت مارس یک روز مهم در ابراز انزجار همگانی ما علیه حکومت اسلامی است. در ایران هشت مارس گسترده، هشت مارس بی حجاب و در سراسر جهان برنامه های متنوع و بزرگ علیه حکومت اسلامی و برای همبستگی بین المللی با مبارزات مردم و زنان در ایران. پیش به سوی هشت مارس تاریخی در سال ۲۰۱۰

روابط عمومی کمپین هشت مارس

۱۷فوریه ۲۰۱۰

برای امضا مانیفست لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://equal-rights-now.com/IntWD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar